Eğitim

Eğitim HizmetleriEğitimlerimizin hiçbiri kendisini tekrarlayan projeler değil kurumun ihtiyacına göre oluşturulan içerik ve vakalardan oluşan özel çalışmalardır. En çok önem verdiğimiz iki konudan biri eğitim ihtiyaç analizinin doğru yapılarak beklentinin itinalı bir şekilde yönetilmesi diğeri ise eğitimin veriminin ölçülmesidir. Proweb teknik altyapısını kullanarak hazırladığımız öğrenme stilleri testleri ve içeriğe yönelik yetkinlik testleri hazırlık aşamasında içerik hassas ayarlarının ve vaka seçiminin doğru yapılmasını sağlar. Eğitim sonrasında yine Proweb üzerinde paylaşılan vaka ve ödev çalışmaları ile Gizli Müşteri ve Müşteri Memnuniyeti araştırmalarının sonuçları eğitimin verimliliğini ve elde edilen davranış değişikliğini ortaya koyar.

Eğitim konularımızın başlıkları aşağıdadır, ilgilendiğiniz konular hakkında detaylı bilgi sahibi olmak için lütfen info@promartdanismanlik.com.tr ile temasa geçiniz.

Pazarlama ve Marka Yönetimi Eğitimleri

  • Müşteri Gözünde Kalıcı Olmak
  • İlk Akla Gelen Markalar Yaratmak
  • Müşterinin Gözündeki Gerçek Marka Değerleri
  • Pazar Araştırmaları 101
  • Pazar Araşatırmaları Nasıl Kurgulanır ve Sonuçları Nasıl Kullanılır?
  • Algıda Öne Geçme

Yönetim ve Liderlik Becerileri

  • Liderlik Bakış Açısı
  • Değişim ve Kriz Yönetiminde Global "best practice" uygulamalar
  • Aksiyona Dönüşen Kararlar
  • Yöneticinin Alet Çantası
  • Yüksek Performanslı Global Ekiplerde Liderlik ve Yönetim İlkeleri
  • Yöneticiler İçin Yaratıcı Düşünce
  • Çok Noktalı Operasyonlarda Yönetim Esasları

Perakende, Mağazacılık ve Satınalma

  • Satınalma Yönetimi ve Teknikleri
  • Satınalmadan Satışa Uzanan Performans
  • Perakende Operasyonlarının Kritik Noktaları
  • Büyük Mağazacılıkta Tedarikçi Yönetimi
  • Perakendede Yarını Görebilmek ve Hazırlık
  • Tedarikçi Yönetiminde "best practice" Global Vakalar

Satış Eğitimleri

  • Satışın Psikolojik Yüzü
  • Satışta Segmentasyon ve Yönetimi
  • Satışta Vazgeçilmez Olma Sanatı
  • Müşterinin Bakış Açısı ile Satıcı
  • Müşteri Odaklılık ve Önemli Unsurlar (Workshop)
  • Bankacılık, Otomotiv, İlaç ve Perkende sektörlerine özel satış workshopları

Sıcak ve Yeni Konular

  • Müşteri Odaklılık İçin Sihirli Değnek
  • Uluslararası Ekiplerde Kültürel Farkları Aşmak
  • Analitik Düşünce ve Çoklu Sonuç Çıkartma Teknikleri
  • Karar Vericiler İçin Kısa Yollar
  • İleri Seviye Sunum Teknikleri (Workshop)
  • İlişki Verimliliği ve Profesyonellik
  • Karar Vericiler İçin Yaratıcı Düşünce (Thinking Outside The Box)
  • KISS (Keep It Simple & Sexy)
  • Stratejik Planlama Workshopları
    1. Veri
    2. Karar
    3. Uygulama
  • Müzakere İçin İlkyardım Çantası
  • İletişim, Sunum ve Özgüven Atölyesi
  • Müşteri Deneyiminde Çarpıcı "best practice" vakalar
  • İlerlememizin Önündeki Engeller
  • Profesyonellik ve Etiket
  • Korkularımızla Tanışma
Proweb bir yönetim bilgi sistemidir,en büyük özelliği araştırma sonuçlarını ve her türlü performans takibini yetkilendirilen bütün kademelere yatay ve dikey interaktif raporlama yapabilme yetkinliğine sahip olmasıdır. Proweb’i daha detaylı tanıtabilmemiz ve size bir demo yapabilmemiz için lütfen bizimle irtibata geçin.


Anasayfa--Hakkımızda--Araştırma--Danışmanlık--Eğitim--Gizli Müşteri--İletişim